Που πας ρε κοτζάμ άντρας χωρίς ζαρτιέρες και κραγιόν;

Όλα ξεκίνησαν στις 21 Ιουνίου, ημέρα που για άγνωστους λόγους έχει καθιερωθεί ως "Γιορτή του Πατέρα". Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισε να ευχηθεί στους πατεράδες με μία ξεχωριστή διαφήμιση. Αυτήν εδώ
Κάποιοι "έπιασαν" το νόημα. Πολύ επαγγελματικό το βάψιμο του "μπαμπά" για να το έχει κάνει η "πριγκίπισσά" του. Όσοι, λοιπόν, "έπιασαν" το νόημα της προώθησης του "νέου είδους πατέρα" και τόλμησαν να το αναφέρουν έφαγαν το κράξιμο της ζωής τους. Οι περισσότεροι και, κυρίως, οι περισσότερες χρήστριες των social media άρχισαν να τους σέρνουν τα εξ αμάξης. Τι "γραφικούς" τους αποκάλεσαν, τι "ψεκασμένους", τι "άρρωστους" και το κράξιμο έπεφτε ράιτ θρου, που έλεγε και ο Ζαμπέτας.
Οπότε κυριάρχησε η άποψη των πολλών, ότι επρόκειτο περί μίας γλυκιάς και αθώας εικόνας, όπως τόσες και τόσες στα ελληνικά σπίτια όπου οι κόρες αρέσκονται να παίζουν βάφοντας τον πατέρα τους.
Αυτό ήταν φυσικό να μην αρέσει στο Σύστημα που ορίζει τα νέα πρότυπα. Οπότε για να ξεκαθαριστεί η υπόθεση και το ζητούμενο της διαφήμισης, έσπευσε την επόμενη ημέρα να στηρίξει το μήνυμα της ΑΒ Βασιλόπουλος η μεγάλη ανταγωνίστριά της, η Lidl, αναπαράγοντας τη διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλος γράφοντας: "Στο δρόμο για ένα καλύτερο αύριο είμαστε όλοι μαζί"!


Αυτή τη φορά, έγιναν περισσότεροι όσοι άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι δεν υπήρχε και τόση αθωότητα στην εν λόγω διαφήμιση. Άρχισαν να αναρωτιούνται "τι σχέση έχει το καλύτερο αύριο με έναν μακιγιαρισμένο μπαμπά;". Παρ' όλα αυτά, έμεινε ένας ικανός αριθμός καταναλωτών που αρνούνταν να πεισθούν για το πραγματικό μήνυμα. Εκεί ήρθε η ώρα να εμφανιστεί η Vodafone, η οποία επίσης αναπαρήγαγε τη διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλος (κι ενώ πλέον είχαν περάσει 4 ημέρες από τη γιορτή του πατέρα). Στο μήνυμα υποστήριξής της, η Vodafone έγραψε: «Όταν είσαι ο εαυτός σου, η ενέργεια και η έμπνευσή σου πολλαπλασιάζονται. Συνδέουμε και στηρίζουμε όλους τους ανθρώπους, σε ένα μέλλον με περισσότερη ισότητα».


Ε, κάπου εδώ με τα περί «ισότητας» δεν απέμειναν και πολλοί που αμφέβαλλαν για το πραγματικό μήνυμα της διαφήμισης, αλλά και της γενικότερης προσπάθειας, καθώς είναι γνωστό ότι  η Vodafone έχει δημιουργήσει εδώ και καιρό ένα παγκόσμιο Δίκτυο Στήριξης της Κοινότητας LGBT+ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) & Friends.
Μπορείτε να δείτε τί στηρίζει, πατώντας εδώ 
Μέσα στις επόμενες ημέρες υπήρξε ένας καταιγισμός άρθρων στα ΜΜΕ που υποστήριζαν την απόφαση της ΑΒ Βασιλόπουλος να προωθήσουν το μήνυμα του ... "διαφορετικού" πατέρα. Προσωπικά, μόνο στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" διάβασα τουλάχιστον τρία άρθρα. Μάλιστα, στο ένα εξ αυτών που φυσικά κατακρίνει τις αντιδράσεις και εξυμνεί τη στήριξη από LIDL και Vodafone, περιλαμβάνεται και δήλωση της κ. Bασιλική Αδαμίδου (Head of Corporate Communications, CSR and Social Media της Lidl Ελλάς) στην οποία αναφέρει: «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί... Μια πράξη τρυφερότητας ξεδίπλωσε τον φόβο. Και ευτυχώς, ξύπνησε την κοινωνία. Ας σηκώσουμε λοιπόν το βλέμμα μας στην αλήθεια και ας ξεκλειδώσουμε επιτέλους τις αντιλήψεις μας.

Να αγαπάμε αυτό που είμαστε. Να σεβόμαστε την αγάπη των άλλων. Γιατί καθένας, καθεμιά μας γεννήθηκε διαφορετικός. Και πρέπει να βαδίζει με θάρρος πάνω στη δική του διαφορετικότητα. Στο χρώμα και το φύλο του. Στις ιδέες του και τη θρησκεία του. Στο σπίτι, στην οικογένεια, στη γειτονιά, στη δουλειά, στις σχέσεις του παντού.

Όλες και όλοι εμείς στη Lidl Ελλάς έχουμε δυνατές αξίες και πιστεύουμε στις ίσες ευκαιρίες. Ίσως επειδή η διαφορετικότητα βρίσκεται βαθειά μέσα στο DNA μας. Και δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Ας προχωρήσουμε μαζί..».

Κάπου εδώ θα μπορούσαμε να τελειώσουμε. Όμως ας ρίξουμε μια ματιά και στα επόμενα που θα ακολουθήσουν. Για παράδειγμα, στη Μπολόνια της Ιταλίας ήταν προγραμματισμένη μία εικαστική έκθεση αφιερωμένη "στους αγώνες που ηγούνται γυναίκες, για γυναίκες, μέσω έργων που δημιουργήθηκαν από συγγραφείς και καλλιτέχνες του δρόμου καταγγέλοντας τις διακρίσεις λόγω φύλου(..) Μία έκθεση αφιερωμένη στην καταπολέμηση του ανεξέλεγκτου αρσενισμού και της ξενοφοβικής μάστιγας (...) Στα μάτια που ανοίγουν στο τρανσέξουαλ σύμπαν, σε ένα δημιουργικό σύνολο, στα χρώματα του ουράνιου τόξου".

Η έκθεση δεν μπόρεσε λόγω κορονοϊού να πραγματοποιηθεί στη γκαλερί που είχε προγραμματιστεί να γίνει και αποφασίστηκε τα έργα των 25 καλλιτεχνών που συμμετείχαν να εκτεθούν σε αφίσσες σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως στάσεις λεωφορείων κ.α.

Σας παρουσιάζω μία αφίσα μόνο, που νομίζω πως είναι ενδεικτική. Ο άντρας με το γυναικείο γεννητικό όργανο και τις 6 θηλές.


Τι να κάνουμε; Εδώ πλέον οι εταιρείες (πρώην) γυναικείων εσωρούχων όπως η Blush Lingerie, διαφημίζει τα εσώρουχά της με σύνθημα "Για κάθε γυναίκα. Εννοούμε για ΚΑΘΕ γυναίκα", τονίζοντας ότι τα εσώρουχά της ταιριάζουν και για όποια είναι γυναίκα και για όποιον νιώθει γυναίκα. Η διαφήμιση που παραθέτω είναι από τη Γερμανία.


Ύστερα απ' όλα αυτά δεν ξέρω πόσος χώρος απέμεινε πλέον στον Νέο Κόσμο τους για όσους από εμάς παραμένουμε "κλασικοί". Το θέμα είναι ότι πολυεθνικές, ΜΜΕ και η πλειοψηφία του πολιτικού Συστήματος, μας καλεί να ζήσουμε όλοι μαζί. Εμείς και αυτοί που γιορτάζουν τα Gay Pride έχοντας μία περίεργη αντίληψη σχετικά με την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια.


Στην υγειά μας!



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ελπίδα κείται μακράν (2)

Η ελπίδα κείται μακράν (1)

Απελπισιοφόρος