Που πας ρε κοτζάμ άντρας χωρίς ζαρτιέρες και κραγιόν;
Αυτή τη φορά, έγιναν περισσότεροι όσοι άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι δεν υπήρχε και τόση αθωότητα στην εν λόγω διαφήμιση. Άρχισαν να αναρωτιούνται "τι σχέση έχει το καλύτερο αύριο με έναν μακιγιαρισμένο μπαμπά;". Παρ' όλα αυτά, έμεινε ένας ικανός αριθμός καταναλωτών που αρνούνταν να πεισθούν για το πραγματικό μήνυμα. Εκεί ήρθε η ώρα να εμφανιστεί η Vodafone, η οποία επίσης αναπαρήγαγε τη διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλος (κι ενώ πλέον είχαν περάσει 4 ημέρες από τη γιορτή του πατέρα). Στο μήνυμα υποστήριξής της, η Vodafone έγραψε: «Όταν είσαι ο εαυτός σου, η ενέργεια και η έμπνευσή σου πολλαπλασιάζονται. Συνδέουμε και στηρίζουμε όλους τους ανθρώπους, σε ένα μέλλον με περισσότερη ισότητα».
Να αγαπάμε αυτό που είμαστε. Να σεβόμαστε την αγάπη των άλλων. Γιατί καθένας, καθεμιά μας γεννήθηκε διαφορετικός. Και πρέπει να βαδίζει με θάρρος πάνω στη δική του διαφορετικότητα. Στο χρώμα και το φύλο του. Στις ιδέες του και τη θρησκεία του. Στο σπίτι, στην οικογένεια, στη γειτονιά, στη δουλειά, στις σχέσεις του παντού.
Όλες και όλοι εμείς στη Lidl Ελλάς έχουμε δυνατές αξίες και πιστεύουμε στις ίσες ευκαιρίες. Ίσως επειδή η διαφορετικότητα βρίσκεται βαθειά μέσα στο DNA μας. Και δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Ας προχωρήσουμε μαζί..».
Κάπου εδώ θα μπορούσαμε να τελειώσουμε. Όμως ας ρίξουμε μια ματιά και στα επόμενα που θα ακολουθήσουν. Για παράδειγμα, στη Μπολόνια της Ιταλίας ήταν προγραμματισμένη μία εικαστική έκθεση αφιερωμένη "στους αγώνες που ηγούνται γυναίκες, για γυναίκες, μέσω έργων που δημιουργήθηκαν από συγγραφείς και καλλιτέχνες του δρόμου καταγγέλοντας τις διακρίσεις λόγω φύλου(..) Μία έκθεση αφιερωμένη στην καταπολέμηση του ανεξέλεγκτου αρσενισμού και της ξενοφοβικής μάστιγας (...) Στα μάτια που ανοίγουν στο τρανσέξουαλ σύμπαν, σε ένα δημιουργικό σύνολο, στα χρώματα του ουράνιου τόξου".
Η έκθεση δεν μπόρεσε λόγω κορονοϊού να πραγματοποιηθεί στη γκαλερί που είχε προγραμματιστεί να γίνει και αποφασίστηκε τα έργα των 25 καλλιτεχνών που συμμετείχαν να εκτεθούν σε αφίσσες σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως στάσεις λεωφορείων κ.α.
Σας παρουσιάζω μία αφίσα μόνο, που νομίζω πως είναι ενδεικτική. Ο άντρας με το γυναικείο γεννητικό όργανο και τις 6 θηλές.
Τι να κάνουμε; Εδώ πλέον οι εταιρείες (πρώην) γυναικείων εσωρούχων όπως η Blush Lingerie, διαφημίζει τα εσώρουχά της με σύνθημα "Για κάθε γυναίκα. Εννοούμε για ΚΑΘΕ γυναίκα", τονίζοντας ότι τα εσώρουχά της ταιριάζουν και για όποια είναι γυναίκα και για όποιον νιώθει γυναίκα. Η διαφήμιση που παραθέτω είναι από τη Γερμανία.
Ύστερα απ' όλα αυτά δεν ξέρω πόσος χώρος απέμεινε πλέον στον Νέο Κόσμο τους για όσους από εμάς παραμένουμε "κλασικοί". Το θέμα είναι ότι πολυεθνικές, ΜΜΕ και η πλειοψηφία του πολιτικού Συστήματος, μας καλεί να ζήσουμε όλοι μαζί. Εμείς και αυτοί που γιορτάζουν τα Gay Pride έχοντας μία περίεργη αντίληψη σχετικά με την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια.
Στην υγειά μας!