Που πας ρε κοτζάμ άντρας χωρίς ζαρτιέρες και κραγιόν;
Όλα ξεκίνησαν στις 21 Ιουνίου, ημέρα που για άγνωστους λόγους έχει καθιερωθεί ως "Γιορτή του Πατέρα". Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισε να ευχηθεί στους πατεράδες με μία ξεχωριστή διαφήμιση. Αυτήν εδώ Κάποιοι "έπιασαν" το νόημα. Πολύ επαγγελματικό το βάψιμο του "μπαμπά" για να το έχει κάνει η "πριγκίπισσά" του. Όσοι, λοιπόν, "έπιασαν" το νόημα της προώθησης του "νέου είδους πατέρα" και τόλμησαν να το αναφέρουν έφαγαν το κράξιμο της ζωής τους. Οι περισσότεροι και, κυρίως, οι περισσότερες χρήστριες των social media άρχισαν να τους σέρνουν τα εξ αμάξης. Τι "γραφικούς" τους αποκάλεσαν, τι "ψεκασμένους", τι "άρρωστους" και το κράξιμο έπεφτε ράιτ θρου, που έλεγε και ο Ζαμπέτας. Οπότε κυριάρχησε η άποψη των πολλών, ότι επρόκειτο περί μίας γλυκιάς και αθώας εικόνας, όπως τόσες και τόσες στα ελληνικά σπίτια όπου οι κόρες αρέσκονται να παίζουν βάφοντας τον πατέρα τους. Αυτό ήταν φυσικ